sobota, 14 listopada 2015

Profil Ice.


Podstawowe informacje:
-Imię:
Ice
-Przezwisko: I, Iceis, Ic..
-Płeć: Suczka
-Wiek: 3 lata
-Hierarchia: Samica Alfa
-Stanowisko: Szamanka
-Głos: 
O Psie:
-Charakter: Jestem sympatyczną lecz pozorną suczką. Nie lubię obcych psów lecz wszystko zaczyna się od nieznajomości, trzeba w końcu kogoś poznać, prawda? Na pierwszych spotkaniach bywam bardzo ale i to bardzo agresywna. Wszystko zależy od zaprezentowania się, sama kiedyś miałam niewiele wpadek na których teraz podchodzę do wszystkiego. Za samcami, no co mam powiedzieć, rzadko dość patrzę lecz naprawdę są takie chwilę gdzie pozwalam sobie odpłynąć od zwyczajnego świata i odjechać do romantyka. Czasami, mogę być bardzo wrażliwa. Rzadko się to zdarza ale są takie chwilę, więc ostrzegam, uważaj na swoje słowa. Twoje jedno słowo, mój jeden wielki ból. Warto? Odpowiedź sobie, no proszę.Jestem również bardzo odważna.Nic mnie nie przestraszy.Jestem sprytna.Umiem wywiązać się z opałów.Jestem również bardzo inteligenta i zrównoważona.
-Rodzina: Brat Toboe, Ojciec William, Matka Nyee.
-Historia: Ice urodziła się w hodowli Siberian Huskyraz z bratem. Jej matka była zawodową czempionką, a ojciec zwyczajnym psem. Jako jedyna z hodowli miała znamię pod lewą łapką w kształcie buta. Matka uważała ją za inną, za "wyjątkową". Lubiła pomagać rodzicom. Często sunia ratowała rodzeństwo z opałów. Ja tu gadu gadu... a na pewno chcielibyście dowiedzieć się jak Ice tu dotarła. Otóż... Pewnego dnia Ice wraz z ojcem poszli na polowanie do lasu. Zapowiadało się fajnie... Gdy zauważyła sarnę pobiegła za nią nie powiadamiając o tym ojca. Nagle wpadła do dziury z której nie umiała się wydostać. Wyła dość długo z jakieś trzy godziny. W końcu ponownie spróbowała się wydostać.Udało się jej, ale niestety, nie widziała swojego ojca. Postanowiła, że jakoś sobie poradzi. Najpierw smętnie chodziła, i znalazła tereny. Było na nich dużo kamieni. Iceis postanowiła, że założy sforę, a dokładniej Pack Dog Stone. Nadal wierzy, że odnajdzie swojego ojca.
-Lubi: Swoją sforę, inne psy, rośliny..
-Nie Lubi: Przemądrzałych psów.
Zauroczony/zakochany: Czekam na tego jedynego...
Aparycja: 
-Rasa: Siberian Husky
-Wielkość w kłębie (WK): 80 Cm, jest ogromna.
-Waga: 42 kg
-Umaszczenie: Sobolowe.
-Cechy specjalne: Znamię w kształcie buta
Dodatkowe informacje: 
-Inne Zdjęcia:---
-Motto: Najcenniejszą rzeczą, jaką możesz posiadać, jest Twój czas.
-Ciekawostki o Psie: Ma Tanatofobię, i astrofobię.
Informacje dla Administracji: 
-Polecił: ---
-Kontakt: Cook!e, Pieselowo, kinga170704@gmail.com
Upomnienia: 0/4
Pochwały: 0/4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz